Splošni pogoji poslovanja

Spletna stran in trgovina www.mojakista.si je spletna trgovina, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in GDPR smernicami. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine in potrošnikom.

Splošni podatki upravljalca spletne trgovine:
Marsan d.o.o.
Mlinska pot 6
3330 Mozirje

Davčna številka: SI 40601765
Matična številka: 3300544000

IBAN SI56 0237 4025 7099 060 NLB
IBAN SI56 0311 7100 0274 810 SKB

1. Splošni pogoji:
So veljavni na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati takoj, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.
Spremembe veljajo od trenutka objave naprej. Pri vnosu podatkov in cen lahko pride do tekstovne napake, kar spletnega ponudnika ne zavezuje za izpolnitev naročila. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta. S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.

2. Dobavni roki:
Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 3-5 dni.
V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v 24 urah. Za izdelke, ki niso na zalogi ali izdelke po naročilu je rok dobave daljši in traja od 14 do 21 dni, izjemoma tudi več. Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@mojakista.si in z veseljem vam bomo sporočili, kdaj bodo želeni izdelki dobavljivi.

3. Nakup:
Naročilo/nakup se sklepa v slovenskem jeziku in je zavezujoč za kupca in prodajalca. Naročanje poteka preko spletne trgovine 24 ur na dan, vse dni v letu. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izpeljana.
V primeru, da želite odstopiti od naročila, nas prosim obvestite najkasneje v 6 urah po oddaji naročila po elektronski pošti info@mojakista.si.
Pridržujemo si pravico do odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi ali je pri vnosu zalog prišlo do tehnične ali druge napake. Do delnega ali popolnega odstopa od naročila lahko pride tudi v primeru, da je prišlo do očitne napake v ceniku ali pa naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo naslednji delovni dan.

4. Postopek naročila:
4.1. Vse standardne izdelke lahko kupite v spletni trgovini (www.mojakista.si) tako, da izberete izdelek, vpišete željeno količino, izberete način plačila ter potrdite nakup.

4.2. Za vse izdelke po vaših merah in željah nam lahko pišete na info@mojakista.si ali marsandoo@gmail.com ali uporabite obrazec za sporočila na naši spletni strani.
Na osnovi vaših željenih dimenzij vam bomo pripravili predračun in datum možne dobave. Vsa naročila po vaših merah se plačajo z avansom. Velike Moje kište (izdelane po vaši meri) vam na naslov v Sloveniji, dostavimo brezplačno.

5. Dostava:
5.1. Vse izdelke pošiljamo preko Eurosender.com, ki je spletni rezervacijski sistem za prevozne storitve, ki jih izvajajo kurirske službe.
Vaš izbrani izdelek kurirska služba prevzame naslednji delovni dan po oddanem/plačanem naročilu in ga na vaš naslov dostavi v skladu s svojimi pogoji poslovanja. Vsi dostavni časi so okvirni in niso zagotovljeni. S sprejetjem teh Splošnih pogojev poslovanja stranka potrjuje, da je seznanjena in soglaša s tem, da lahko nepredvidene okoliščine povzročijo zamudo pri prevzemu ali dostavi.

5.2. Vse naročene/plačane Moje kište po vaši meri (večjih dimenzij) dostavimo na vaš naslov v Sloveniji brezplačno, s tovorno prikolico.

5.3. Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem na lokaciji našega skladišča, Marsan d.o.o., Mlinska pot 6, 3330 Mozirje. V tem primeru se izognete stroškom poštnine.

5.4. V primeru neprevzema ali zavrnitve pošiljke po povzetju brez obrazložitve, Marsan d.o.o. kupcu zaračuna stroške dostave. Kupoprodajna pogodba oz. naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletnega mesta ali v pisni obliki (Več v rubriki GDPR).
V kolikor paket ni prevzet v osmih dneh od dneva pošiljanja, si podjetje pridržuje pravico, da kupca telefonsko ali pisno pozove za prevzem paketa.

6. Cene:
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€).V ceni je že obračunan DDV (22%).

7. Načini plačila:

Marsan d.o.o. v svoji spletni trgovini strankam ponuja naslednje načine plačila izdelkov:
7.1. Plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN)
Če stranka za način plačila izbere plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom, naročilo ne bo potrjeno takoj.
Marsan d.o.o. (Moja kišta) bo stranki poslal elektronsko sporočilo z navodili za izvedbo plačila, vključno z nazivom banke, številko bančnega računa, vsoto, ki jo je potrebno nakazati itd.
Izdelek bo odpremljen, ko bo Marsan d.o.o. prejel potrdilo o uspešno opravljeni bančni transakciji celotnega zneska naročila.
Vse stroške, nastale pri transakciji sredstev, nosi izključno stranka. Če je znesek, nakazan na Marsan d.o.o. bančni račun manjši kot bi moral biti, izdelek ne bo odpremljen.
7.2. Plačilo preko PayPala
Če stranka izbere način plačila preko PayPala, je pred potrditvijo naročila preusmerjena na PayPalovo spletno stran, kjer se mora prijaviti s svojim uporabniškim imenom in geslom ali ustvariti račun, če le-tega še nima. Ko je plačilo na PayPalovi spletni platformi uspešno izvedeno, je stranka preusmerjena nazaj na našo spletno stran, kjer lahko potrdi plačilo in naročilo.
Stranka, ki je za plačilo izdelka izbrala PayPal, nosi odgovornost, da je PayPalov račun aktiven in da je na njem dovolj sredstev za uspešno izvedbo transakcije. Vse dodatne stroške, ki nastanejo v primeru zavrnitve transakcije, nosi izključno stranka.
7.3. Plačilo po povzetju
Če stranka izbere način plačila po povzetju, po elektronski pošti prejme potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek, stranka plača dostavljavcu pošiljke, ob prevzemu v gotovini.
Če stranke ob dostavi ni na navedenem naslovu, dostavna služba pustili obvestilo o prispelem paketu.

8. Kupoprodajna pogodba:
Splošni pogoji so del kupoprodajne pogodbe. Kupec, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, prejme račun v elektronski obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo, da je naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.
Naročnik se za namen sklenitve kupoprodajne pogodbe, sklenjene na daljavo, identificira v podatkovnem obrazcu, ki mu je posredovan ob naročilu izdelka.
Identifikacijski podatki naročnika se štejejo kot pravilni in resnični.
Naročnik je v postopku oddaje naročila opozorjen, da se z oddajo naročila strinja s plačilom in predmetom nakupa, ki sta bistveni sestavini kupoprodajne pogodbe.
Po določilih Obligacijskega zakonika je pogodba sklenjena in veljavna, ko se stranki dogovorita o bistvenih sestavinah pogodbe.
Če je naročeno blago zavrnjeno ali ni bilo prevzeto, stroške poštnine in vračila krije naročnik.

9. Vračilo blaga in reklamacije:
V skladu z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, brez da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca na naslov Marsan d.o.o., Mlinska pot 6, 3330 Mozirje ali po elektronski pošti na naslov info@mojakista.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 5 dneh.
Povratna pošiljka vrnjenega blaga na sedež podjetja Marsan d.o.o., Mlinska pot 6, 3330 Mozirje mora biti oddana kot PRIPOROČENA pošiljka v roku 5 dni po najavi nameravanega vračila izdelka.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo in računom.
Podjetje Marsan d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo našim splošnim pogojem poslovanja.
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost izdelek zamenjati za enakega ali podobnega, ga zamenjati za katerega drugega iz ponudbe ali se odločiti, da mu kupnino izplačamo in jo nakažemo na njegov bančni račun.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri nakupu izdelka, ki je bil izdelan po navodilih potrošnika ali izdelka, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam.

10. Garancija:
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. V primeru uveljavljanja garancije, nas kontaktirajte na e-naslov: info@mojakista.si

11. Reševanje sporov:
Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno ustrezno sodišče v Ljubljani.
Podjetje Marsan d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si podjetje Marsan d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

12. Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Marsan d.o.o., ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom s klikom na to povezavo. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

13. Varovanje podatkov (GDPR):
Osebni podatki naših kupcev so eno izmed področij, kateremu posvečamo vso pozornost in skrb. Podatkov naših kupcev nikomur ne posredujemo in so namenjeni zgolj za izvedbo naročila, obveščanju o stanju naročila, izdaji računa ter računovodstvu. Delujemo po GDPR (General Data Protection Regulation) smernicah in v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Kupec lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na info@mojakista.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

14. Piškotki:
Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno stran, kar lahko s pridom izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.
Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni preden se piškotek naloži na vaš računalnik lahko to določite v nastavitvah brskalnika.